2013-01-28

Cv+personligtbrev.

Var hos min älskade syster en stund ikväll och myste med systersonen Theo.
Super trevligt som alltid.

Nu när jag kom hem har jag försökt förnya mitt cv och personliga brev mall och även försökt snygga till det. I vanliga fall brukar jag få panik över detta och ge upp för jag tycker det är så otroligt svårt att få till cv och personligt brev. Men ikväll fick jag till det utan några problem. Har bara kvar något enstaka datum och även en bild sen är jag klar och redo att ge mig ut på jakt efter jobb.

Men självklart håller jag tummarna på att få jobba mer och mer på Leos Lekland. Jag trivs så fruktansvärt bra där. Arbetskamraterna är underbara och roliga. Arbetsuppgifterna flyter på och är roliga på sitt sätt. Miljön och kunderna/gästerna är trevliga. Finns självklart negativa saker också med det gör det väl med allt. Men jag klagar inte. Trivs alldeles för bra för det!

Nu är det dags att lägga sig och få sig lite sömn. Är helt slut i kroppen efter veckan och helgen som varit. Men ha det så bra och Sov gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar