Denna helg har jag fått jobba extra två dagar på Leos.
Lyckan jag känner är obeskrivlig. Så mycket som hänt och sagts denna vecka. Så många nya roliga nyheter som kommer hända mig nu fram över med jobb osv. Är så lycklig.
Jag trodde att allt var toppen och jag kände mig starkare än någonsin. Sen började jag tänka och ville så gärna ringa för att dela med mig om dessa nyheter till min älskade pappa. När allt bara rasade och jag blev ledsen. Finns inga ord för hur mycket jag saknar dig pappa. Jag vill så gärna kunna ringa och berätta om allt det senaste i mitt liv hur bra jag trivs med det mesta. Hur lycklig jag är över att äntligen blivit anställd på ett jobb.Berätta om mina underbara arbetskamrater. Men när jag inser att jag inte kan ringa och berätta allt blir jag så ledsen.
Det är svårt att hålla glädjen uppe när jag inte kan dela den med dig. Du var en av dom som alltid stöttade mig och visste exakt dom rätta orden att säga. Skulle göra vad som helst för att få höra din röst igen. Att få krama dig och känna din doft, din värme.
Jag kommer aldrig sluta sakna dig.. jag hoppas och tror att du är med mig varje dag att du vakar över mig. Att du ser mina framsteg här i livet. Att du finns där för mig. Förut kunde jag känna din närvaro väldigt tydligt men inte längre, jag undrar varför det är så..Är rädd att du inte längre finns vid min sida.. men övertalar mig själv att du finns där.
Jag försöker lyda mitt råd jag gav till dig i slutet och ta en dag i taget och en utmaning i taget. Till slut ska allt ordna sig till det bästa. Jag älskar dig Pappa. Jag hoppas du har det bra var du än är. Att du har kommit till ro och att du är tillsammans med din Mor och Far.
Behövde få skriva av mig lite. Rensa tankarna och lätta på hjärtat.
I grund och botten mår jag ändå riktigt bra. Är bara vissa stunder saknaden blir för mycket men försöker tänka på det fina jag har runt omkring mig så blir jag glad igen .
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar