2012-11-24

24-11-2012

Jag är så sjukt jävla besviken på mig själv! Känslan suger! Jag vet jag gjorde mitt bästa och att allt gick bra. Men jag är inte nöjd. Jag tänkte inte efter. Jag var efterklok i stället. Jag fegade ur. Jag litade inte på mig själv. Jag vet att det inte var så farlig osv. Men min känsla suger. Jag kan inte sluta tänka på det. Jag försöker ta in och tänka men är för besviken just nu på mig själv.

Ny dag i morgon med nya utmaningar..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar