2012-11-24

2012-11-24

Sitter och väntar på en massa trevligt idag/kväll
Först på att Nils ska komma hem och förhoppningsvis har han varit in på Ikea och handlat lite lampor jag ville ha =) Sen är det så klart Hockey på tv man ska se.
-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ikväll kommer även min älskade systerson hit, ska vara barnvakt då Syster och Jonas ska iväg på middag/fest hos några vänner. Ska bli mysigt med kvalitetstid med älskade Theo. Är dock nervös som alltid att jag inte ska lyckas trösta honom eller något. Men har gått bra tidigare gånger så kommer gå bra ikväll med. Han brukar ju vara hur snäll som helst så.Och han och jag har ett band som är starkt. Så otroligt härligt att se honom växa och bli större. Så länge som jag väntat på att bli moster och nu äntligen är jag det. Känslan är obeskrivlig. Det som är bland det mysigast är att han påminner om Pappa väldigt mycket. (Hans morfar).

Mamma kanske även skulle komma förbi ikväll och göra oss sällskap.

Denna vecka har jag känt mig ovanligt glad, vet dock inte varför? Men det är en härlig känsla. Känns bra att le och vara glad. Får energi av det.

Ha en super trevlig lördag kväll gott folk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar