2012-11-21

2012-11-21

Ny dag i dag. Ska snart göra mig klar för att promenera till Praktiken på Leos.
Hoppas det är lite folk idag så det finns något man kan göra. Har varit några gånger nu då vi knappt haft något barn där. Ska även få besök på Leos av Oscar och Svärmor. Mycket trevligt.

Inatt har jag inte sovit bra hostat nästan hela natten, inte okej. Men förhoppningsvis blir jag helt frisk snart. Är inne på vecka tre nu med denna förkylning.

Hittat en ny låt jag bara älskar kan inte sluta lyssna på den. Texten är så otroligt fin. Folk runt omkring kan tycka jag är knäpp för det. Men då får dom göra det.
Jag tycker dom är bra och står för det.
One direction -They dont know about us

Ha en bra dag gott folk. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar