2012-11-27

2012-11-26

Denna dag har varit blandad. Har haft många tankar runtomkring Pappa. Och jag har väl försökt att inte tänka så mycket på det och varit bland folk som får mig att må bra.

Tog en promenad med Svärmor för att hämta världens sötaste Oscar på dagis. Sen blev det lek,bus och mys hemma hos Oscar. Oj vad han kan få mig glad, han behöver bara le så känner jag sån lycka. Är så tacksam över att jag få vara en del av hans liv.

Efter en helt underbar dag blev det bio med Nils. Vi såg sista delen av Breaking dawn. Måste erkänna att jag trodde den skulle vara bättre, tyckte den var dåligt gjord och inte alls lika bra som dom andra. Men den var bra ändå. Efter Bion blev det hem och bara slappa i soffan.

Fick även höra att min faster ligger på sjukhuset på grund av smärta i magen och någon slags inflammation. Har varit smått orolig hela dagen och är det fortfarande. Jag hoppas så att hon ska börja må bättre igen och få komma hem. <3

Ny dag i morgon, och jag hoppas på gladare nyheter och nya spännande utmaningar..
Ska i väg till ursviken till faster Berith och ska även fixa mina naglar. Har inte bestämt mig ännu vad jag ska göra, om jag bara ska vara tråkig och göra vanlig fransk manikyr eller om jag ska ha nå glitter och lite mer juligt. Återstår att se.

Nu är det dags för sängen och försöka sova. Ha det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar