Tiden går både för snabbt och för sakta!
Finns seriöst inga ord kvar för hur mycket jag saknar dig!
Händer många gånger att jag tar upp telefonen för att ringa dig och berätta om min dag, eller om en händelse som hänt. Och nu till julen blir allt extra jobbigt, är ju din jul (Firade alltid jul hos pappa varannat år.) Din älsklings jullåt spelades på radion i dag då jag satt och skulle äta på en resturang har aldrig klarat av att höra den låten sen du dog, Men fick inget val idag.
Jag kan få dåligt samvete över att jag inte varit till din gravplats, och att jag aldrig kommer det heller. Känns som om du blir besviken på mig. Men på samma gång borde du förstå varför osv.
Jag önskar så att jag kunde få höra din röst igen, att få krama om dig.
Jag älskar dig pappa! <3

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar