Pappa.
I går kunde jag höra din röst i mitt huvud, hur din röst lät när du svarade i telefonen då jag ringde.
Jag minns våra samtal som om dom vore i går, det är någonting jag aldrig vill glömma.
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket!
Jag vet inte hur många gånger jag viljat ringa dig, träffa dig.
Få dela med mig av vad som händer i mitt liv.
Mina tankar och funderingar. Du var den som aldrig dömde mig. Du visste alltid vad du skulle säga för att få mig glad. Du gav mig råd och tips som ingen annan. Du trodde på mig när vissa andra inte gjorde det. Du stöttade mig i mina beslut jag valde utan att döma dom. Folk säger att tiden läker alla sår, att det blir lättare med åren.. Vette tusan om det stämmer.
Finns fortfarande stunder jag gråter mig själv till sömns och gråter i min ensamhet över saknaden efter dig. Jag kan fortfarande inte förstå, eller jag har förstått men jag vill inte acceptera att jag aldrig mer kommer att få träffa dig eller prata med dig. Tanken på framtiden är inte lika rolig utan dig.
Hur ska jag kunna glädjas åt att mina framtida barn aldrig kommer att få träffa sin morfar? Hur ska jag kunna leva med tanken att du aldrig hann bli morfar?. Hur ska jag vilja gifta mig utan att min egen pappa kan komma på mitt bröllop? Hur ska jag kunna vara lycklig på min systers bröllop då du inte kommer kunna vara där? Vissa saker har man tagit förgivet att du ska vara med på. Aldrig någonsin kunde jag tro att du inte skulle kunna vara med på våra bröllop.
Vissa dagar är lättare och andra så fruktansvärda. Idag har jag gråtit massor, rättare sagt kan inte sluta gråta. Jag tänker på dig och önskar jag kunde ringa dig, få höra din röst få prata med dig. Be om råd.
Allt har bara varit kaous sen du gick bort.
Varje dag är en kamp, varje dag kommer det upp saker jag vill berätta för dig. Bara en sån enkel sak som resan till Turkiet med mamma och syrran. Har så mycket jag skulle vilja berätta för dig.
Det är inte rättvist, du gick bort för tidigt. Jag behöver dig än.
Vet inte vad jag ska säga, mår inge bra utan dig. Jag saknar dig!
Önskar så att du vore här.. Pappa <3

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar