Jag har verkligen insett nu hur mycket jag verkligen saknar min lilla syster! Helt galet mycket, jag drömmer om henne, jag hör hennes röst vart jag än är.. Varje gång jag ser något snyggt klädesplagg vill jag handla det till henne! Allt är så jävla tragiskt som har hänt.. Att det skulle komma till detta trodde jag aldrig!
Jag kommer för alltid att älska min lilla syster! Hon är och för blir min ögonsten! Önskar bara att jag kunde få höra hennes skratt och hennes underbara röst! Jag önskar jag kunde få krama om henne och berätta för henne hur mycket jag saknar henne och tänker på henne! Hon är en sån stor del av mitt liv. Vill inte ha det så här!
Vill ha henne i mitt liv!..
Vi båda har förlorat vår älskade far, de vi borde göra är att hålla ihop inte bli isär knuffade..
Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att hon fortfarande vet att jag alltid kommer finnas där för henne!
Går inte en dag utan att jag tänker på henne. <3...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar