2010-09-24

Till min älskade lilla syster!

Jag försökte i alla fall. Finns inte mycket mer jag kan göra! Jag önskade verkligen att jag hade kunnat gratulera dig via telefonen i dag Emma.  Jag saknar dig så fruktansvärt mycket!
Jag vet inte vad det är du hört, som gör att du är så besviken på mig att du inte vill prata med mig.
Det är inte likt dig. Jag hoppas i alla fall att du haft en bra födelsedag! Och hoppas du förstår att jag inte glömt bort dig. Du finns i mina tankar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar