Jag försökte i alla fall. Finns inte mycket mer jag kan göra! Jag önskade verkligen att jag hade kunnat gratulera dig via telefonen i dag Emma. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket!
Det är inte likt dig. Jag hoppas i alla fall att du haft en bra födelsedag! Och hoppas du förstår att jag inte glömt bort dig. Du finns i mina tankar! <3

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar