2014-01-27

Jag kämpar och kämpar men ingenting händer!
Jag blir så fruktansvärt less på Allt!
Det ända jag vill är att få ha en stadig och trygg ekonomi.
Ett heltids jobb. Så jag kan få börja leva mitt liv ordentligt..
Just nu känns det som om jag bara står och stampar..
Jag sliter ut mig själv och min kropp, jag utmanar mig själv mer en jag någonsin gjort..
men ingenting händer.

Börjar bli förbannat less på att stå kvar på samma ställe hela tiden.
Jag vet vad jag måste göra nu! Det kommer ta tid men jag ska inte ge upp.
Det kommer vara svårt, det kommer kännas ledsamt men jag måste.
För min egen skull. Jag måste börja tänka på vad som är bäst för mig och ingen annan.

Jag måste ta tag i mitt liv. Jag måste göra besluten som ändrar allt.
Jag måste våga chansa, måste våga lita på mig själv.
Jag kan och jag är duktig. Ingenting ska få hindra mig..
En utmaning till hur svårt ska det vara?..

Frågan är bara var man ska börja?..
Kommer det lösa sig, kommer allt gå vägen eller blir det bara katastrof av allt?..

Jag är rädd och nervös men jag har inget val.

2014 Ett nytt år och nya ändringar. Försöker peppa mig själv.

Jag ska klara detta.. jag får inte ge upp bara fortsätta kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar