2013-10-04

Sommaren 2014

Har världens mest speciella sommar att se fram emot!!! Längtar så galet mycket!

Den 10 Maj kommer jag tillsammans med mina kusiner och faster åka och se Justin Timberlake. =)
Gissa vad vi har dom bästa platserna man kan få dessutom. Är fortfarande i chock ska bli så otroligt roligt.
Blir andra gången vi går och ser honom men känns minst lika speciellt nu som då! AAAahhh så galet kul.

Den 14 Juni kommer jag åka ner igen till Stockholm för att denna gång gå tillsammans med min kusin Ida och min kusins systerson Kevin för att denna gång se One Direction!! Galet taggad viljat se dom väldigt länge.
haha vet att jag är gammal och töntig men jag gillar dom och jag är hur glad som helst för att jag äntligen ska få gå och se dom!!

Alla dessa underbara nyheter och biljetter har fixats denna vecka då jag varit sjuk! Så i allt elände med att vara sjuk har jag ändå kunnat känna glädje och vara glad!!!

ÄR så sjukt glad och taggad inför denna sommar som kommer! Men tror inte allt riktigt har sjunkit in ännu.
Tror fortfarande jag är i chock! Men är så glaaaaad!!!!!..

Nu vill jag bara att denna vinter ska vara över fort så jag får uppleva dessa underbara dagar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar