2013-08-18

Sunnanå.

Har nu flyttat från Anderstorp där jag bott i stort sätt hela mitt liv.
Har flyttat mig till Sunnanå där jag aldrig bott i hela mitt liv.
Känns verkligen spännande men obehagligt på samma gång.
Har ju som min trygghet på anderstorp där jag hittar överallt osv.
Här är det svårare.

Men läget och lägenheten jag fått mig är underbar. Nu längtar jag bara tills jag får mina nya tapeter.
Och kan få hänga upp allt på väggarna och göra i ordning.


Denna vecka är det mycket att göra för mig.
Ska hinna städa ur gamla lägenheten.
Rensa förrådet osv.
Ska hinna städa och göra i ordning för när tapet killarna kommer så inget är ivägen.
Ska hinna förbi stan och hitta några hårklämmor till bröllopet.
Ska in till stan och prova brudtärne klänningen för sista kollen.
Måste även hitta något gammalt och lånat.
Och måste få hit min cykel.

Men ska nog hinna allt.

Nu blir det sängen och sova. Ny dag i morgon med massor att göra.

Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar