Jag är så himla trött hela tiden jag fattar inte!
Sover väldigt mycket men är fortfarande helt slut då jag vaknar och har svårt att hålla ögonen öppna.
Vet seriöst inte vad som är fel. Tanken har slagit mig att jag kanske är på väg att bli sjuk..Men känns verkligen inte så. Aja ..
När dom flesta nu är ute på festivalen och dricker och har roligt. Väljer jag att stanna hemma och göra en tidig kväll. Ska jobba hela helgen så får roa mig någon annan helg.
Ska förmodligen åka in till stan en kortare sväng i morgon efter jobbet och kolla läget men blir hem tidigt ska ju jobba.
Sovgott
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar