2012-04-16

Jag lever.

Tänkte bara säga att jag lever och har det bra. Jag trivs fortfarande på praktiken och allt går jätte bra där. Jag och Nils håller ihop som vanligt! Terapin är slut och jag är klar med den! Jag kliver upp i tid och har fått tillbaka mitt liv. Varje dag är en ny utmaning. Men jag tar mig igenom det.


Har tänkt ha ett stort uppehåll på bloggen. Har ingen lust att blogga och vet inte vad jag ska skriva. Så får bli en paus.

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar